Slaap

4 opmerkingen:

Lizet zei

Prachtig gezicht, zo'n slapend kleintje!

Mirjam zei

Ik kom via de mama-blogs bij jouw blog...Leuk!

"Ken" ik je toevallig van de ap-lijst??


Groetjes, Mirjam :o)

Anoniem zei

Wat een lieve foto!
En nog gefeliciteerd met de geboorte van Jana(sorry beetje laat heb een tijdje geen blogs gelezen)
wat een prachtig meisje!

Verder alles goed?

Liefs Serajah

Jon zei

hai Olga, even zo op je blog hoor: volgens mij ben jij mijn mbm toch?!? Ik denk het 99% zeker te weten dus ga je toch vast bedanken hoor! Prachtige wol, mooi viltwerk nee: heel mooi viltwerk (ik heb daar zelf dus geen geduld voor helaas)en heerlijke kadootjes. Ik ben heel hard aan het breien en heb inmiddels een mouw af, ik zal straks even een foto maken voor op de swapblog. Maar wilde je toch vast even berichten dat ik heel hard zit te genieten en te breien.
lieve groeten van Jon.