Update

Niet helemaal op volgorde, maar toch weer eens een blogje ;-)
Hier ook een flink pak sneeuw vorig weekend, Nina was een beetje verbouwereerd omdat het toch vooral nat en koud was. Ze had net de film van The Snowman ontdekt, en identificeert zich volledig met het jongetje in de film dat gaat vliegen met de sneeuwman, dat is Nina!
"wel vliegen, niet op de brommer" zegt ze steeds.


En leuk hoor herfst, heel heel veel blaadjes om te vegen! En oja de bloembollen moeten nog steeds de grond in..kan nog net hoop ik.

Eigen ontwerp, beetje gebreid, beetje genaaid en geknipt poppetje.

En daar is tie dan: De baby Surprise Jacket van Elizabeth Zimmerman, biijna af! Gebreid van hele mooie handgeverfde BFL wol die ik kreeg in magischebolruil.
En verder..vooral heel zwanger, kogelrond, maar pas nog op de fiets met Nina voorop, kan soms nog bukken en omdraaien in bed duurt slechts enkele minuten ;-0
Toch zal ik het zwanger zijn ook zeker missen, maar heb ook heel veel zin in zo'n klein baby'tje. Lang leve de draagdoek!
Nog even!

5 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Zo'n geweldig babyknuffel/-tuttel/-doekje heeft Jasper ook en hij is er geweldig mee in zijn sas. Vooral die lange poten doen her erg goed bij hem ;o).

We worden wel erg benieuwd naar jullie wondertje op komst :o). Knap dat je nog kunt fietsen met Nina voorop, ik schafte dat na de 7e maand al af LOL.

Succes met de allerlaatste loodjes en sterkte alvast voor als het begint.

Groetjes Tessa

Sokssawat zei

hee, wat een leuk knuffeldoekje heb je bedacht! Leuk he, die sneeuw?! Ronja vond het ook geweldig. Ik ken die film niet, maar Ronja vindt brommers ook niet leuk: brommer niet, brommer doet au (= herrie).

Wie heb je ondertussen al geschopt? ;o))) (inside joke)

succes, meid! liefs Greetje (die maar geen opruiende teksten meer gaat schrijven voor het geval Hans mij straks iets kwalijk gaat nemen)

Marjon zei

Wat heb je prachtige dingen gemaakt voor julle kindje!!!
De jacket wordt ook super mi zeg.
Succes met de laatste loodjes!!!

Darcys Knotty Knitter zei

I have always wanted to knit this jacket and the colors you used are stunning what a lovely jacket:)Hugs Darcy

Heleen zei

Hoi Olga,

ik lees nu pas weer je blog, schaam me... En zie het super leuke knuffeldoekje, wat nu bij ons in huis woont! En de BSJ....zo mooi geworden, je moet alleen nog een tijdje wachten zeker voor ie Jana past?
groetjes, heleen