Zo'n ochtend

Zo'n ochtend die heel traag begint, niet op gang komen, beetje hangen. Moe ook van verkouden zijn, niet zo lekker geslapen, zwanger, de hele rataplan.
Pipi Langkous op de dvd.
Schone luier voor Nina en ook die lijkt niet helemaal wakker. Hangt wat, al verschoond wordend tegen me aan.
En dan ineens is er het idee: zou ze nog weer eens in de draagdoek willen, zou het nog passen met mijn buik.
Gretig zegt ze ja, beetje frommelen, hoe doe je dat ook alweer met een sling op je rug, en ze zit! Prinsheerlijk ook, dus hup naar buiten, het bos in!
En het blijkt het perfecte weer te zijn, lekker warm met koele wind. We lopen door het bos, langs weiland met koeien, Nina uit en in de doek, bloemetjes plukken, zelfs al wat rijpe bramen gevonden, op blote voetjes over een zandpad, twee treinen gezien, over omgehakte boomstammen lopen, en 1,5 uur later weer thuis.
Lou Reed in mijn hoofd, just a perfect day, iets met feed animals in the parc..lalala
Alleen helaas geen foto's.
Je had haar moeten zien lopen, rode teennagels, de luier met de vlinders, een fladderend tuniekje en al dat groen.

8 opmerkingen:

Christel zei

Fijn dat je weer schrijft :)

Myrthestiek zei

Ha, heerlijk dat je weer terug bent in blogland :o).
Wat een zalig uitstapje zo te lezen, dan woon je wel weer op heerlijke plek hé.

Marjon zei

heee je bent terug!!!
wat leuk om weer te lezen.
En wat heerlijk zo het bos in.

Sokssawat! zei

he, wat klinkt dat heerlijk....

sarah zei

hej Olga!
leuk dat je weer terug bent.
als ik de druk even mag opdrijven: je staat nu wel bij mijn links dus schrijven, potdorie!! ;)

Monica zei

Hey Olga,
Weer zwanger! Proficiat!
En die dag van jullie klinkt ook helemaal heerlijk. :)
Groetjes uit Antwerpen,
Monica

Annette zei

Fijn dat je er weer bent.

Nele zei

Hey verre Olga

Echt ontroerend, je stukje. Ik wens je heel veel van die perfect days.