Vier

Met dank aan Greetje zijn hier mijn vier:

4 jobs:
Taartjesversierder bij de Hema, Kok/Reisbegeleider, Kinderbegeleider, Illustrator

4 movies:
Dancer in the dark, Short cuts, Gegen die wand, en ja af en toe een Julia Roberts film ;-)

4 places I've been:
Sarajevo, Seattle, Napels, Verbier

4 places I lived:
Groningen, Leiden, Antwerpen, Tignes

4 TV programmes I watch:
Keuringsdienst van waarde, Grey's Anatomy, Stellenbosch, Sesamstraat

4 Radio shows I listen to:
......

4 favorite foods:
Pure chocola met amandelen, vis, risotto, Ben and Jerry's caramel met pecannoten

4 places I'd rather be:
Op een berg, bij mijn zusssen, het bos, het strand

De 4 aan wie ik deze 4 doorgeef:
Laura
Sarah
Zinzia
Wolliesje


1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk om jou vier te lezen, en bedankt dat je hem aan mij door geeft, ik heb hem alleen al gehad

Groetjes Serajah