verhuizen!


We konden geen 'normaal' huis vinden, eerst werd ik er een beetje wanhopig van, vooral ook van de vele louche figuren die je het liefst 1000 euro bemiddelingskosten uit je zak kloppen. Maar geluk bij een ongeluk hebben we zaterdag dit gevonden, een vakantiehuisje, midden in het bos. En het is er zoooo mooi, zelfs een tuintje en schuurtje! En eigenlijk precies dezelfde indeling als ons huis nu alleen in miniatuurformaat ;)
We mogen er jaren blijven als we willen...en ik neem al mijn wolletjes mee ;))

8 opmerkingen:

Een famke zei

Tsjonge, zo droomde je nog niet zo lang geleden van een groene omgeving en kijk nou eens....wat een droomplekje!
Kan me goed voorstellen dat je er erg gelukkig mee bent!
christien

Laura zei

Ol, ik kan niet wachten tot jullie daar wonen!!! joepieee!

kus zus

Myrthestiek zei

Wat een heerlijke plek. Het is dat we zelf ook heerlijk vrij wonen anders zou ik zeker jaloers worden ;o))))).
Gefeliciteerd.

gnaptor zei

o wat mooi! dat zal genieten worden!

tabitha

Sokssawat! zei

nou, dan je naam inderdaad maar veranderen in Grietje..... wat een droomplekje! Gefeliciteerd! groetjes Greetje

Marjon zei

Een droomhuis zo te zien!!
Leuk zeg dat je dat tegen bent gekomen.

zinzia zei

Wat een leuke plek om te gaan wonen,
ik ben echt jaloers ;)

Anoniem zei

Hey lieve Ol!

Goed nieuws, een Ko de Boswachtershuis! Wat fijn! En snel ook trouwens. Per wanneer is het van jullie en wanneer gaan julle verhuizen?

Liefs, Jolijn