Hoezo poolen?!



Ha ha ja deze zelfgeverfde wol 'pooled' wel heel overtuigend.
Voor het eerst geverfd met Jacquard, gekregen van haar
Hele mooie kleuren!
Maar het pooled wel..maar op een hele goeie manier!
(poolen is het steeds samenkomen van een zelfde kleur op dezelfde plek in je breiwerk)

Dit was een stiekem gebreid tussendoor broekje, eigenlijk moest ik allerlei andere dingen doen, nog steeds, tsja wat kan ik zeggen. Ik ben kampioen der kampioenen in het uitstellen der dingen.
Ik leg me er maar bij neer en brei nog een stukje,
fiets met Nina naar de geitjes terwijl we eigenlijk boodschappen zouden doen,
koop een nieuwe jas de dag nadat we hebben besloten even te moeten bezuinigen
koop er een half uur later nog een omdat 'ie maar 6 euro kostte in het tweedehands winkeltje, en in theorie is dat toch bezuinigen
en bij nader inzien is die eerste jas er meer een voor in het voorjaar
en iemand zei eens dat er een theorie is dat mensen in principe helemaal niet kunnen veranderen
dus dan is het alleen nog een kwestie van accepteren

toch?

6 opmerkingen:

Kowi zei

Ik wist dus niet wat poolen is, dacht dat het met auto's te maken had of een soort biljarten! Dus weer wat geleerd en het ziet er zeer geraffineerd uit en ook nog mooi! Aangaande de de bezuinigingstheorie , die kan ik niet begrijpen al zou ik het willen, maar dat is natuurlijk geen verrassing!

Marjon zei

haaha fijn te lezen dat ik niet de enige ben met stiekume breiwerkjes ;-)
Ik heb dat ook vaak hoor dant ik eigenlijk iets moet doen waar ik helemaal geen zin in heb en dan gewoon lekker iets compleet anders doe. En later denk oooh jee ik moet nog...

De broek is wel erg mooi geworden. Leuke heldee kleuren zijn het!

Sokssawat! zei

life is full of surprises.... als je nooit doet wat je eigenlijk niet zou moeten doen, loop je ook nooit tegen verrassingen op..... zoals deze geweldige surprise-broek! En geitjes zijn toch veel leuker dan boodschappen?

Ben ook erg benieuwd naar de Jacquard.....! groetjes Greetje

Zinzia zei

Mooi broekje:)

Enne niet teveel naar de winkeltjes gaan, he:)

Myrthestiek zei

Deze pooling vind ik dus prachtig uitpakken. Hele mooie kleuren geverfd.
En een beetje spijbelen moet ook kunnen, zelfs als je thuismamma bent ;o).

Lizet zei

Ik vind het poolen erg leuk uitpakken. En ach, wat voornemens betreft... er loopt hier ook nogal eens iets in de soep op dat gebied.