Mijn eerste Magic Loop!!


Ik wou het al zo lang kunnen, maar het leek me heel ingewikkeld. Filmpjes gekeken en beschrijvingen gelezen op internet, maar het leek me nog steeds abacadabra..tot vandaag! Ik kon er niet meer echt omheen want ik brei een broek voor Nina met pennen nr 10, en 30 cm naalden voor de pijpjes gaan maar tot 5,5 mm dus ben er eens echt voor gaan zitten...heb er over nagedacht onder de douche...en vanavond lukte het zomaar!
Wat een geweldige ontdekking!! Twee benen tegelijk breien!
Joehoe!!!

8 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Ik vind het geweldig om 2 pijpen/mouwen/sokken op de Magic Loop te doen. Als het even kan gebruik ik het dan ook.

Mooie broek wordt het trouwens!

Laura zei

Hee lieve Ol!

Wat issie mooi! Super leuk dat je steeds foto's erbij zet :) en die Magic Loop klinkt cool.
Zijn jullie trouwens ook al helemaal in de kerstsfeer? Wij wel. Ik heb zelfs een eigen kerstboompje gekocht. M'n (nieuwe) kamer wordt mooi, groene vloerbedekking en een gedeeltje van het hout (plinten en vensterbank) zijn groen en ik ga donderdag al verhuizen! Ik zal m'n blog veranderen, dan kan ik ook foto's erop zetten!!

Liefs kleine zus

Een famke zei

Ha weer een nieuwe blogger! wat leuk, zal je ook in mijn lijstje zetten!
Ik wil dat ook nog heel graag leren, lijkt mij ook erg moeilijk! ziet er al heel mooi uit!
Groetjes Christien

Lizet zei

Leuk he, magic loop! Het duurde bij mij ook even voor ik eraan durfde te beginnen, van de beschrijvingen en foto's op internet werd ik niet echt wijzer. Op een avond ben ik gewoon ervoor gaan zitten met mijn breiwerk, geen enkele beschrijving erbij, en toen lukte het meteen. Tsjonge, was dat alles, had ik daar nu zo tegenop gezien?!
De kleuren van de broek zijn heel mooi!

Elsie W zei

Ha lieve Olga!
De blogwereld heeft nu al een ongekende aantrekkingstkracht...
dankjewel en tot ziens
x E
ps. leuk magicloopbroekje!

Zinzia zei

Leuk, he;)

Het vlot dan precies altijd beter.

Sokssawat! zei

He, mooi broekje wordt dat Olga! Inderdaad, als je door hebt hoe Magic Loop werkt, is het zooooo simpel.... toch veel prettiger dan met 4 of 5 van die ellendige lange breinaalden die altijd in de weg zitten, he? Succes!

groetjes Greetje

Anoniem zei

Mooi broekje!
Ik wil magic loop ook nog steeds is proberen!
Groetjes Serajah